Börja jobba?! :)

Vart tar helgerna vägen?? Lördagar och söndagar är dom dagar vi har våran älskade sambo/pappa hemma hela dagarna! Och dom dagarna flyger förbi.. Tycker jag knappt hinner ta av Ellen pjyamasen innan den ska på igen... Gick dagarna verkligen så här fort innan man fick barn?! Vissa kvällar får jag nästan lite små ångest över att dygnen är så "korta". Jag vill ha fler timmar att tillbringa tillsammans med min dotter! Att bara få ha henne i min famn och lukta på henne! Att man kan älska en person sååå mycket de är ofattbart innan man får barn<3 I morgon måndag, får bli en hemma dag. Soffmys och bara vara! Känns som de var längesen på någotvis... Har tillbringat mycket tid vid husvagnen nu när de varit fint väder och Hampus jobbat. Verkar som de blir ett par dåliga dagar nu.. Höst på väg?! Föresten jag börjar nog jobba halvtid fr.o.m. Slutet av aug. Bra om jag kan spara dagar! Börjar med varannan/var tredje helg sen om de behövs extra nån mer dag:) På fiket i sporthallen, har jobbat där förut:) Nä nu ska jag knuffa på min högt snarkande sambo så jag kan somna!! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det tycker jag du gör rätt i ! Supersmidigt ju ! :)

2011-08-10 @ 18:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0