Mys dag

En skön hemma dag idag! Städade en snabbis på morgonen, sen kom min lillasyster hit medans mamma jobbade. Så jag passade på att springa ut med hunden när Ellen sov och Tuwa såg till henne. Sen har vi bara legat och myst!
Nu har vi varit till affäen och handlat hem lite gott...Blir lite film-mys när sambon kommer hem!

Satt och tittade på bilderna ifrån förlossningen, vi har inte så jätte många för smarta som vi var hade vi med systemkameran sen när Hampus väl skulle ta kort så satt minneskortet hemma i datorn:O Tur man har bra kamera i telefon iaf!! Fy tusan va jag kände mig uppsvälld och fett där uppe, sista veckan drog jag på mig vatten. Hade så jävla ont i händer och fötter så jag trodde de skulle spricka!! Gick över 2 veckor också!!
Slänger upp några bilder där ifrån:)

Sista mag-bilden                  Ligger med lustgasen             Fått EDA, tack & lov!
    


Så tittade denna filur ut<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fyfan , en förlossning är inget jag ser fram emot att få göra någon mer gång ;) Kul att se lite bilder där i från iaf :D

2011-08-10 @ 22:38:44
Postat av: Jasmine mamma åt Ellen

Min förlossning var helt ok:) visst fick sy två stygn, men hur ofta slipper man sånt?! Men förstår att din situation var värre:$

2011-08-11 @ 08:44:32
Postat av: MaryJane

heyy va händer ? :)

2011-08-11 @ 08:55:27
URL: http://bashment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0