Rusk väder!!

Då var de kväller igen och snart sändax! Har haft lillasyster här på förmiddagen sen åkte vi hem till mamma. Jäklar vilket åsk oväder de vart på eftermiddagen! Blixten slog ner bredvid deras hus så de skakade i hela huset... Kan vara mysigt med lite buller men inte så de skakar! Nu ligger vi utslagna på soffan efter ha tryck i oss varsin paninni, Ellen sover sen ett tag tillbaka! Nu är de nästan fast spikat att jag ska börja jobba.. 2v i aug sen fortsätter jag med lite helger sen 3v i nov.. Vill vara hemma med Ellen också, men att få lite extra slantar + att spara lite dagar kommer kännas bra de med! Då kan jag var hemma längre i vår/sommar (2012) sen kan jag skämma bort henne till jul:) sen får hon lite extra tid med sin pappa, dom behöver också få binda band med varandra<3 Allt blir bra i slutänden:) älskar mina <3an över allt annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0