Bakning

Usch, känns som kalla höstvindar ut...Men solen är iaf framme, så de vart en skön förmiddags promenad! Sen gick vi upp på stan för att träffa Ida Ella och lilla Ally:) Nu hålls de på och städas+ tvättas. Fast de vart en matpaus för lillfis och nu sover hon i min famn<3

Ska till mamma och baka senare på eftermiddagen, fylla upp frysen med lite bullar mummssss! Varma ny bakade bullar och ett glas mjölk de är väl riktigt gott?!

Tänkte att jag skulle lägga upp lte bilder på Ellens rum, men de är inte riktigt klart än.. Fatts lite mattor blommor kuddar till myshörnan och sänghimmlen jag beställt (kommer i veckan) Någon som vet vart man kan köpa fina barnrumms mattor??

Så här ser sänghimmlen ut som jag beställt, tyckte den var så söt!



DE är så roligt att få göra i ordning hennes rum, nu vill man bara att hon ska kunna utnyttja de bara:)

Jag kan iaf bjuda på några bilder på min lilla familj:)

Min sambo och våran katt         
   

Våran hund Akira
  



                Dom två jag älskar mest i hela världen
 


Fortsätta städa var de, ´sen ut med hunden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0