Somna till ljuvliga andetag å vakna till glittrande ögon!

Ett sista inlägg innan sovdags! (bloggar via iphone därför se ser konstigt ut!) försöker förstå mig på hur jag får in bilder via mobilen osv, men de verkar inte funka eller så fattar inte jag! Våran lilla snuttgurka sover sen några timmar tillbaka, finns inget bättre än att somna till hennes andetag och vakna till ett stort leende så hela ögonen lyser<3 I morgon blir de massa fix här hemma, ska trixa till de sista på hennes rum sen kommer de bilder av vårat nya boende! Nä, sovdags så de blir morgon någon gång så jag får mysa med min dotter! :) Go natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen !! :D Jag suger på sånt , men skicka en bild och dina uppgifter till min mail så kan jag iaf sätta en bild som header så länge :) (tills du hittar någon som är duktig)

2011-07-29 @ 19:19:18
Postat av: Anonym

Och bilder via iPhonen fattar jag inget om hur man gör :( Laddar in i datorn först ! Upp med massa bilder på prinsessan nu ! Jag är så nyfiken !

2011-07-29 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0